Poolkillen

En riktig säljare av pooltjänster.
Idag ska poolkillen få igång vår pool, underbart! Måste få tag i en trädgårdsmästare, behöver lite hjälp med att röja bland alla palmer har nog ett tjugotal på tomten. Tycker att det känns lite läbbigt med den eventuella förekomsten av reptilliknande djur, tycker mig faktiskt kunna se dom lite överallt.
Janne påstår att jag inbillar mig!

Skulle vara kul med lite blommande blommor i alla krukor och urnor, kanske ett projekt för nästa vecka, i den värme som är så måste man ta det väldigt lugnt.

Idag ska jag äta lunch med ett par som jag träffat genom Facebook, dom bor här i närheten ska bli jätte kul att träffas på riktigt.
Enligt vad dom skrivit till mig så är dom rätt vana Sri Lankan resenärer och bor just nu här i Negombo.

Har varit på 2 underbara middagar hos Jannes jobbarkompisar, väldigt intressant och kul med alla dessa nya möten.
Just nu planerar vi för en massa kul aktiviteter under helgen, om jag har tur blir det besök på Elefphant baby nursery!

Kommentarer
Postat av: Haidi

Fasen vad härligt !

Poolkille och palmer, låter som en såpa.....



Jag önskar er en fantastisk tid tillsammans med många spännande upplevelser utan reptiler och annat läbbigt.



Maria, ha det BÄST och NJUT av varenda sekund.

Hälsa Janne, STOR BAMSE KRAM,

2010-07-08 @ 09:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0