Släng er i väggen yr.no och smhi.se

Varje gång man tittar på vädersaiterna så visar dom att på Sri Lanka/Negombo så regnar det!

www.yr.no och www.smhi.se


Sedan jag kom ner för en vecka sen så har det varit en rejäl skur i 20 minuter och ett antal regnstänk vid ett antal tillfällen, men regn varje dag-Nej det har det inte varit.
Vän av ordning-jag ska banne mig kontakta vädersaiterna och fråga om dom har mätpunkterna här på ön mitt ute i den tropiska djungeln!

Sri Lanka skulle kunna ta emot så många turister denna period, men folk tror att det regnar, priserna är låga, servicen kanon och det är mindre trafik än när turistsäsongen kör igång i november-april.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej på er

Jag läste att det räknas som regndag när det regnat minst 1mm....o det är ju inte mycket.

Vi har tropiksa nätter och +31gr i Stockholm och +29 på kontoret. Ingen semester än och ingen AC heller :-(



Kram på er

Sandra

2010-07-13 @ 10:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0