Till alla våra läsare

Tack för att ni läser vår blogg och fyller i kommentarrutan, underbart att få alla dessa små kommentarer
(ca 80 personer läser vår blogg varje vecka).

På bloggen bjuder jag Maria på stavfel och felformuleringar, måste vara mitt bensbymål(bondska, norrbottniska) som slår igenom i både text och ordval.

Här på sidan delar vi med oss av vår upplevelse av landet Sri Lanka och ni ska veta att jag skriver med stor lust och njutning på denna blogg.
Dessutom så vill vi dela med oss av vårt osvenska beslut att flytta utomlands, vi bröt upp från alla rutiner och har blivit invandrare i en annan världsdel, det är stort för oss.
Vi kommer att bära med oss det vi som vi ser och upplever och plocka fram dom som minnen den dagen vi är gamla, döva och halta.



Utsikt från lunchstället Hills i Negombo, den här dagen låg dimman tät över oceanen.


Kommentarer
Postat av: sara

TUSEN TACK för din fina kommentar hos mig! Nu ska jag kolla runt lite hos dig, låter ju superspännande att bo på Sri Lanka! Önskar dig en mysig helg!

2010-11-06 @ 04:29:04
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0