Ibland så tänker man fel

Vi har flyttat in i det nya huset, ååå så skönt det känns! Vi tänkte fel från början.....

I juli månad flyttade vi in i ett stort hus med trädgård och egen pool-wow var känslan just då, men vi 
insåg ganska snart att i trädgården där ville jag inte gräva eller ens gå utan skor pågrund av min ormrädsla.
Att det dessutom var kass sophämtning, dålig TV mottagning-bara en Bollywood kanal och en cricket kanal och att det var höga murar runt hel fastigheten vilket innebar att jag såg ingen och ingen såg mig.

Vi tog därför ett nytt beslut och nu bor vi med dom andra västerlänningarna i ett bevakat område med gemensam pool och det känns helt okey!

Att vi dessutom idag har blivit med hund är jättekul!

Det finns ett antal gathundar som bor inne på vårt område, en av tikarna har flyttat in i vår trädgård och hon följer J:s pappa vart han än går, han matade henne igår med ris and curry och genast fick han en luden vän.

Bild kommer snart på både det nya huset och på hunden.

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt Fru Björnsson att du också blir med en dog:) Ser fram emot bilder både på hus och hund. KRAM

2010-11-18 @ 00:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0