Nu checkar jag in på flighten som ska ta mig hem till Sweden

Nu är det dax att tacka alla er läsare för alla glada tillrop som kommit in på min sida.
Bloggsidan kommer att ligga kvar och detta är mitt dokument som handlar om det "vanliga" livet här på Sri Lanka. Jag kommer självklart att fortsätta svara på eventuella kommentarer och frågor som kommer in på sidan.

Men nu är det dax att åka hem till välordnade Sverige. Etter sju månader på ön har jag framför allt lärt mig att mäniskor klarar och överlever mer saker än man kan tro!
Att som vi har gjort fått leva i ett så fattigt land som detta är en upplevelse som man tar med sig som ett minne för resten av sitt liv och all vänlighet som jag mött från alla lankeser värmer ens hjärta och får en att fundera över hur vi bemöter våra egna invandrare.

Hoppas du som besöker det här landet vågar uppleva mer än hotell livet och
Lycka till med din resa här på ön Sri Lanka.




Trackback
RSS 2.0