Zrskqskzts låter det i den dåliga högtalaren när lottförsäljaren rullar förbi



På en av mina långa promenader i grannskapet mötte jag på denna blyga lottförsäljare, självklart så köpte jag en lott av killen hela 1.20 kr betalade jag men lotten var utan vinst! Lottförsäljarna är alltid utrustade med skräninga högtalare där dom erbjuder sina tjänster på tamilska eller lankesiska. När jag tar bilden stannar även en nyfiken tuk-tuk förare som vill ta en bild på mig och lottkillen.





Svetten dröp om mig för igår var det +31 grader och en luftfuktighet på hur mycket som helst, jag skulle tro på nära 90%. Vi längtar efter klar kall svensk luft som ni alla förstår.

Kommentarer
Postat av: Hanna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-11 @ 07:45:39
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0