Smugglat varor av speciell karaktär

Under mitt besök i februari hade jag med en lång önskelista på saker som mina
amerikanska vänner ville ha från IKEA. Sagt och gjort 30 kilo IKEA saker inhandlades, artiklar så som kökshanduken Elly, köksredskapen Gnarp och 17-pack med plastlådorna Pruta. Även påsklämman Bevara
är en produkt som inte finns att köpa här på ön och så klart inhandalde jag även värmeljusen Glimma.

Produkterna kommer att säljas i december på den stora julbazaren inne på HILTON i Colombo.
Amerikanskorna tror att dom kommer att göra succe med äkta IKEA made in Sweden!


Några påsar av musli och Ohoj chokladsås köpte jag med till en svensk som är bosatt här.





Kommentarer
Postat av: Magnus

"Några påsar av musli och Ohoj chokladsås köpte jag med till en svensk som är bosatt här."



DIG själv! gottegrise

2011-03-15 @ 17:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0