Tandläkaren i Colombo

Sista dagen i Sverige så rasar en av mina tänder, ve och fasa!
Uppsöker omgående en tandklinik i Stockholm vilken har profilerats sig som "en prispressare inom tandvård".
Där får jag en akut provisorisk behandlig och ett kostnadsförslag, priset hamnar på 9.950 kr priset inkluderar krona och rotfyllning plus den akuta behandlingen. Jag tackar för mig hos tandläkaren i Stockholm och åker vidare till Sri Lanka där uppsöker jag efter rekommendationer från våra svenska vänner
tandläkaren Dr. Ismail.
Adressen är:
1 Greenlands Avenue
Isipathana Road
Havelock
Colombo 5
+94 11 259 14 69



På den här kliniken kommer jag att göra hela behandlingen till ca en tredjedel av det svenska priset! 


     

Kommentarer
Postat av: lena

Du har en för härlig blogg, och så mycket fina bilder, ifrån ett land, som är så olikt sverige..Vilken skillnad på pris hos tandläkare..Hoppas behandlingen gick bra hos tandläkaren i sri lanka! Kram På dig!

2011-03-06 @ 09:32:00
URL: http://blogg.amelia.se/lena70/
Postat av: mikkoman1

Hej!

Ska till Sri Lanka 21/3.

Hur gick det hos tandläkaren?

Tänkte kolla mina tänder på semestern.

2011-03-19 @ 15:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0